Jos haluat kasvattaa myyntiä kannattaa

PANOSTAA VERKKOSIVUIHIN

ulkoasuun, käyttäjäystävällisyyteen ja ennen kaikkea sisältöön!

1.
RESPONSIIVISET VERKKOSIVUT

Verkkosivun pitää olla tänäpäivänä mobiilissa skaalautuva, jo senkin takia että yli kymmenen miljardia Google-hakua tehdään vuodessa ja reilusti ylipuolet tehdään puhelimella! Ja myös siksi että Google arvostaa ja pisteyttää mobiilissa skaalautuvat sivut paremmin hakutuloksiin.

2.
VERKKOSIVUJEN NOPEUS

Verkkosivut optimoitu nopeus ja palvelimen nopeus on siis verkkosivustosi latautumisnopeus. Sivustosi pitäisi latautua alle 2 sek. Sivuston latautumisnopeus on myös yksi tärkeimmistä tekijöistä käytettävyydessä, löydettävyydessä ja hakukoneiden ”pisteyttäessä” hakutuloksia.

3.
ULKOASUSTA JA SISÄLLÖSTÄ

Verkkosivun ulkoasu täytyy olla houkutteleva nykyaikainen tätäpäivää vastaava. Verkkosivun etusivulla heti tärkein viesti esiin selkeästi otsikkoon (mitä potenttiaalinen asiakas etsii? ja mikä on se “ydin” viesti). Käyttäjälle pitää 8 sekunnissa selvitä mistä on kyse. Kuviin ei kannata lisätä tärkeintä viestiä – kuviin upotettua tekstiä ei hakukoneet osaa lukea. Sisällöstä lisää alempana.

4.
VERKKOSIVUN RAKENNE

Verkkosivun navigoinnista pitää tehdä looginen, selkeä ja helppo – taas puhutaan käyttäjäystävällisyydestä. Tärkeät sivut päänavigaatioon (= sivuston päävalikkoon). Päävalikkossa sanat sellaisia, joista jokainen ymmärtää, mitä yrityksesi tarjoaa, mitkä palvelut, mitkä tuotteet ja mitä minkäkin valikon alta löytyy.

5.
HAKUSANAT

OIKEAT hakusanat millä asiakkaasi hakee tuotteitasi ja palveluja. Kerro persoonallisella tavalla tarina esim. kerro brändistäsi, yrityksestäsi, asiakkaistasi ja heidän kokemuksistaan yrityksestäsi ja palveluistasi. Sisällytä teksteihin hakusanoja!

6.
OPTIMOIDUT OTSIKOT

Otsikot, jotka houkuttelee pysymään sivulla, lukemaan lisää, toimimaan – ottamaan yhteyttä tai ostamaan tuotteitasi tai palveluitasi.

7.
OPTIMOIDUT META-TIEDOT

Url-osoitteet ja meta-tiedot järkeviä lyhyitä optimoitu hakusanoihin.

8.
VIDEOT JA SOME

Mieti, miten asiakkaasi löytävät verkkosivustosi muita kautta – mitä kaikkia reittejä ja miten voit saada heidät uudestaan, esim. artikkelit, blogit, uutiskirjeen tilaus, somen ja nimen omaan videoiden hyödyntäminen.

YouTube on maailman toiseksi suurin hakukone!  Videoita haetaan ja katsotaan! Tee ja lataa mielenkiintoisia videoita, jotka ovat “hakuoptimoituja” verkkosivun sisältöön.

KATSO TYÖNÄYTTEET

ja ota yhteyttä niin tehdään verkkosivut, jotka kasvattavat myyntiäsi

050 5004245 SARI TAI LÄHETÄ VIESTI